namen.......

  • Paul

    Het is weer komkommertijd, maar dit vond ik toch een leuk berichtje…….

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/1548735/__Bizarre_namen_baby_s_Nieuw-Zeeland__.html

    Zitten best leuke namen tussen trouwens.

  • decency

    Nou vergeet niet dat een kind de rest van hun leven met een naam rond moet lopen. Sommige lettercombinaties tussen de voor een de achternaam zou een “normaal” mens ook op moeten letten.

    Neem dan deze

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/1544916/__16_kinderen__allemaal_met_een__y___.html?p=38,2

  • Beheerder

    Zelf vind ik dat mensen soms hun kinderen namen geven dat ik me af vraag van waar halen ze dat nou van daan.

    Toen ik zwanger was waren we op mijn afdeling met 14 vrouwen zwanger het was een komen en gaan om te bevallen.

    Maar goed eentje had haar dochter Kissemee genoemt reden waarom het kind is verwekt in het stadje genaamd Kissemee.

    Onze dochter haar naam was een combinatie van de eerste 2 letters van Oma's en een deel van mijn 2de naam. Zo ontstond Heandra. Zo slecht nog nie omdat je al Leandra heb en ook nog Geandra ( de dochter van een collega en die was 4 weken voor mijn dochter geboren)

    Maar neem nu bv Raffaella die haar dochter Beautifull hope heeft genoemt :? Of weet even niet meer wie haar dochter Vlinder noemt.

  • decency

    Vlinder is de naam van de dochter van Isa Hoes en Anthonie Kamerling.

    Zo vind ik de naam Bikkel van Martijn Krabbé ook niet echt een mooie naam.

    Ieder zijn keus maar een kind moet wel z'n hele leven met die naam door het leven. Paris Hilton is zo'n bekende naam…. Heet de dochter van Madonna niet “Lourdes?”

  • Beheerder

    Die van madonna jheet inderdaad lourdes maar dat is a common name

  • Dikkertje Dap

    Wat zijn mensen soms rare wezens zeg!!!! Met een beetje verstand weet je toch dat je je kind bepaalde namen gewoon niet aan mag doen!!!!!! Ben blij dat ik een doorsnee standaard naam heb. Jawel…. doodgewoon Jolanda (nee, niet met een griekse Y, gewoon de simpele tak)