typisch vrouwenonderwerp????

  • Dikkertje Dap

    Het mooie weer komt eraan. De zomerse korte broeken, rokjes, shirtjes weer uit de motteballen. Een bikini een maatje groter of kleiner. Ikzelf wordt doodmoe van al die tijdschriften waar schreewend op de voorkant de meest geweldige dieeten staan. Tips om van een sinaasappelhuid af te komen. Bodylotion met glitters want dat staat zo leuk 's - avonds.

    Ik doe met dit allemaal niet mee. Ik probeer tussen alle schreeuwende reclames, mooie foto's van sexy dames maar gewoon mezelf te blijven. Blijkbaar is een zomer een soort test voor een vrouw hoe er zo geweldig mogelijk uit te zien. Ben ik de enige die zich daaraan stoort? En ik ben niets te zwaar of te dun hoor. Maar waarom kunnen we niet gewoon gewoon doen en de zomer zonder allerhande tips en trucs doorkomen.

    Moos

  • decency

    Ik heb geen flauw idee, omdat het misschien verkoopt? We weten toch allemaal dat de dames op de voorpagina “ge-pant-shopt” zijn tot het gewenste resultaat is gehaald? Modellen worden helemaal dik onder de make up verstopt zodat er weinig van hun eigen schoonheid over is gebleven.

    Ik heb zelf een maatje meer en ik kan er prima mee leven, draag tegenwoordig in elk geval weer wat strakkere shirts omdat het afkleed maar m'n borsten kan ik echt niet wegstoppen, die zijn er nou eenmaal en het buikje ook. Op vakantie heb ik gewoon in m'n bikini in het zwembad gelegen en ja… ik heb zelfs rokjes gedragen deze heb ik nooit gedragen maar nu wel de smaak te pakken en div. in mijn kast liggen. Ik trek me in elk geval weinig aan van de bladen. Gewoon lekker jezelf zijn, jezelf accepteren daar word je veel gelukkiger van.

  • Dikkertje Dap

    Ik trek me er ook weinig vanaan hoor, daar niet van. Maar het valt me gewoon op. Al die cremetjes, al die toestanden hou is op zeg!!!!!! Was gewoon is benieuwd naar de mening van anderen. Ik heb een hele hele lange tijd 5 x per week gesport. Nou dat zag er gelikt uit hoor. Kwam prive in een rustiger vaarwater, sporten was niet zo nodig een uitlaatklep meer. En heb nu inderdaad ook een rolletje meer. Maar het valt me gewoon op dat in de zomer het wel lijkt of er nergens een putje of een rolletje of een haartje teveel mag zitten. Wie kan daar in godsnaam aan voldoen zeg!!!!!!!!!

  • Desiree2

    dit is me uit het hart gegrepen

  • Dikkertje Dap

    Dank je wel Dees, heb lang na gedacht om het topic te openen, maar doe het toch maar!!!!!!!!

  • Douce

    Bij-me-zelf-blijven, en………dat is goed genoeg:)

    Douce*D

  • decency

    Ik moet je zeggen dat ik weinig cremmetjes gebruik, alleen als ik een droge huid heb. Verder gebruik ik wel haarmouse, deo en een fummetje maar verder weinig van al die kwakzalf potjes die hopen geld kosten.

  • Paul

    Het gekke is, dat meestal alleen de vrouwen zelf er een probleem van maken. ;-)

    Met het hete weer in aantocht, is het zoiezo niet goed je te druk te maken :-)

  • Dikkertje Dap

    nouuuuuu Paul , is dat zo? Je haalde gister nog een onderzoek aan (lol)…..

  • Paul

    jaaaaaa, maar er is een verschil tussen `je druk maken` en ` je opwinden ` :D