makkelijk afvallen.

  • decency

    Makkelijke manieren om af te vallen

    Wil je er nog snel even wat gewicht kwijt voor je vakantie? Maar heb je niet de tijd om uren te sporten? Heb je zeker geen zin om een paar dagen amper iets te eten? Geen nood, er zijn genoeg activiteiten die nuttig zijn en er ook nog eens zorgen voor een optimale calorieënverbranding. Gewoon even het aantal verbruikte calorieën per activiteit bij elkaar optellen en voor je het weet ben je aan het afvallen.

    Het fijne nieuws? Je kan de klusjes in en rond het huis doen. Een paar voorbeeldjes?

    Ga eens een half uur stofzuigen. Je huis wordt superschoon en jij wordt superstrak.

    Bel uitgebreid met een vriendin en blijf zeker drie kwartier staan.

    Lap de ramen. Je krijgt supersterke armspieren en verbrand ook nog extra calorieën.

    Maak je keuken schoon. Wel zo hygiënisch en nog beter voor je spieren.

    Ruim eindelijk eens die kasten op. Heen en weer sjouwen met de nodige spullen zorgt voor dubbel inspanning. Als dat niet handig is.

    Met de hond uit. Moet toch iedere dag en dan kan jij net zo goed iets langer lopen. Doe jij je hond ook een plezier mee.

    Ga tuinieren. Ziet de tuin eruit als een wildernis? Maak er gebruik van en fatsoeneer je voortuin. Heg knippen, gras maaien, het maakt niet uit. Inspanning is het wel.

    Was je auto. Laat jij je auto altijd wassen? Zonde, als je ook zelf aan de slag kunt. Niemand doet het waarschijnlijk zo grondig als jij. Bovendien is het een uitstekende workout.

    Laat de auto staan en breng je kind naar school met de fiets. Wel zo gezond en milieuvriendelijk.

    Deel je kledingkast anders in. Kost je even, maar dan heb je wel een schone, opgeruimde kast. En een aantal calorieën verbrand.

    Ga spelen met je kind. Maakt niet uit of je gaat zwemmen, een potje voetbalt, met een frisbee gooit of gaat badmintonnen. Iedere beweging is goed.

    Vloer smerig? Dweil de vloer. Hetzelfde principe als stofzuigen, maar kost toch meer moeite.

    Loop een paar keer extra de trap of en af. Vergelijken het met steppen op de sportschool, alleen kan je het gewoon thuis en in je normale kleding doen.

    http://www.bepster.com/_nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1769&Itemid=817

    =======

    vraag ik me af waarom ik die overtollige vakantie kilo's nog niet kwijt ben. Voor de vakantie was ik goed op weg, was 9 kilo kwijt…. nu zitten er zeker 2 vakantie kilo's aan en die had ik al kwijt moeten wezen, ik ben als een razende wervelwind door het huis gegaan met was, stofzuiger e.d…… vanaf morgen gaan we weer met regelmaat eten en blijft al het lekkers in de kast.

  • Paul

    ik beschik evt over trainingsfaciliteiten :D

  • decency

    met melkbussen sjouwen natuurlijk ;)

  • Swartdam

    A ja Paul ,

    Bertha 17

    uitlaten en een rondje dijk doen :D gr Bernadette
  • purk

    snap nu wel waarom ik niet afval…………..

  • serine

    Met de hond uit. Moet toch iedere dag en dan kan jij net zo goed iets langer lopen. Doe jij je hond ook een plezier mee

    sinds ik een hond heb…ben ik aan gekomen…en de meeste honden vriendinnen die ik heb…hebben een stevige batterij….

    ik snap daar niks van….

    en dat terwijl we met onze honden ontzettend actief zijn…

    lopen frisbee…trainen…enzv….

  • Line

    Klopt, heb ook een hond en een stevige bilpartij haha

  • Marjorie

    Ik ben 1.65 en weeg 51 kilo. Eet me te pletter aan ijs met slagroom. En appeltaart!

    Is ook niet leuk :(

  • serine

    ik ben 1.63…en woog 48 kilo…

    nu ben ik alleen nog maar aan het groeien…68…hmmmm

    het recept?….ik ruilde mijn dominante kerel in…voor een leuke vent…

    oja en de laatste kilo's?…neem een hond….volgens mijn laatste onderzoek kom je daar ook van aan…":D:D

    kan ook de ontspanning zijn die ik beleef ;)

  • Desiree2

    wacht maar tot je bij de overgangs leeftijd komt dan kom je aan tegen wil en dank, dat was tenminste bij mij zo pffffffffffffffffff vroeger moest ik zelfs bijvoeding hebben omdat ik zo mager was