50 jr

  • Rian

    ik word dit jaar 50 en ik ben op zoek naar leuke, komische, tragische maar vooral levensechte verhalen van vrouwen die 50 jaar worden of al zijn,en die het ook een mijlpaal vinden.

    Persoonlijk lijkt me het geweldig om 50 te zijn, vooral omdat er steeds minder moet maar van alles mag!

    Ik heb een goede relatie en een geweldige zoon van bijna 11 jaar en een fulltime baan als manager van een klein hotel op de Antillen.

    Ben ook van plan om een groot feest te geven om vooral dansend mijn 51ste levensjaar in te gaan.

    Ik ben gewoon nieuwsgierig naar andere ervaringen van vrouwen, mede door de overgang ben ik mij meer bewust van alles om me heen en mijn eigen bestaan.

  • Carina

    Toen ik 50 werd ben ik letterlijk en figuurlijk ondergedoken: ik heb mijn duikbrevet gehaald. Ik ben geen feestbeest en Sara hoefde ook niet langs te komen :) dus we zijn hem gesmeerd.

    Het maakt trouwens niet uit of je 49 of 50 jaar bent hoor, tenminste, ik heb er weinig van gemerkt. Ik “moet” en “mag” nog steeds hetzelfde als voorheen. Denk dat het pas verandert als je echt een stuk ouder bent (of niet….).

    Je hebt een druk leven met je fulltime baan maar ja, wel elke dag zon hè :D

    Een fijne verjaardag en een heel gezellig feest alvast gewenst!

  • Alie

    Een fijne verjaardag gewenst

    , toen ik 50 werd zijn we erg luxe gaan eten, met duif enzo

    , erg luxe zal ik maar zeggen

    , ik hoef dat echt nooit meer, ik lust geen duif!

  • Desiree2

    bah nee duif hoef ik ook niet, zonde van al die luxe dan he

  • Alie

    ach ja 3 jaar geleden alweer, oei, oud ben ik he;-)

  • greet

    ik ben verleden week 50 geworden.

    ach ik zit er niet mee alleen klinkt het net alsof het niet bij mij hoort.

    ik ben gezond en dat is het belangrijkste.

    ik heb mijn verjaardag gevierd bij de toppers was erg leuk.

    en ik ben een weekje naar texel geweest.

    groetjes greet

  • Annelies

    mij al weer 11 jaar geleden dat ik 50 werd

    onze zoons hadden een bord met 50 in de tuin gezet

    en een sara binnen

    ik vond de overgang heftig, veel opvliegers en stemmingen

  • Desiree2

    vorig jaar was ik 60 geworden nou DAT klonk echt alsof dat niet bij mij hoorde poeheee en nog steeds denk ik dat die leeftijd niet bij mij hoort helaas mijn lichaam werkt niet mee en dat lijf is momenteel zeker 80, gevoelsmatig :-(

  • Moos

    Ik vraag mij wel is af wat leeftijd met een mens doet. Mijn vriend wordt volgend jaar 50 en ik ben dan 39. Hij wil er totaal geen aandacht aan geven. Maar mensen, er zijn culturen waarin ze totaal geen leeftijd bijhouden. Is het belangrijk? Voor mij niet. Vanuit mijn werk zie ik regelmatig mensen voorbij komen die geboren zijn op 00-00 en dan alleen het jaargetal, en veelal is dit giswerk. Als je waarde hecht aan 50 worden is dat fantastisch. Maar toen ik 30 werd was het een mijlpaal (vraag me niet waarom). Voorlopig tel ik de jaarringen af aan mij gezondheid, verjaardagen doe ik al heel lang niet meer. Ik wil het 50 zijn niet bagataliseren hoor, dus ik hoop zeker dat er fijne tips komen , maar het is niet mijn ding.

    Liefs

  • Moos

    Heee Greet,

    Waar ben je geweest op texel, ik ben nogal een fervent texelganger. Zit er zeker drie tot vier keer paar. Hoe vond je het?

    Liefs