Maar ik ben wel pc verslaafd

  • Swartdam

    Als internet er hier uit ligt voel ik me erg ongemakkelijk.

    Kan ik alleen maar gamen , van die enge schootergames , gr Bernadette

  • Carina

    Ja, of er een stukje “wereld” weg is ;) Je bent er zó aan gewend; elke ochtend dat ding aan. Het hoort er gewoon bij.

  • Tries

    Dan heb ik letterlijk pijn in me buik ;)

    Gr Tries

  • Desiree2

    oww jaa als internet er uit ligt zou niet zo mooi zijn ;-)

  • Beheerder

    Hmmmm. we hebben wel eens dat hij een paar dagen niet aan gaat. En er zijn tijden dat we er constat ervoor zitten. We wilden een tijdje terug een laptop aanschaffen omdat mijn man met ht maken van roosters en als we wegzijn het toch wel nodig heeft om het e.e.a te regelen. maar we hebben er toch van af gezien. Dan wachten ze maar tot we thuis zijn en maakt hij dan het rooster af. Hij heft nl naar mijn mening ook recht op vrije tijd.

    Gelukkig hebben we er maar 1 hier thuis staan dus is het wachten op je beurt al hoewel school en werk voor gaan.

    Mijn pc gedrag is mails lezen/beantwoorden, de pb's doornemen, de krant en voor de rest doe ik er niet veel mee mits ik voor mijn werk het e.e.a moet maken.

    Mijn man doet MP, VW bus forum, mails roosters maken. is hij op MP bezig dan weet hij niet van ophouden. Ik ga er vaak bijzitten met de was of zo.

    Onze dochter You tube, andere pagina's, hyves. chatten, schoolprojecten maar bij haar moeten we regels invoeren anders komt ze er niet van af. Daar ze niet veel tv mag kijken doet ze dat nuop you tube dus hebben we daar weer regels voor ingestelt.

  • Paul

    ik ook wel een beetje geloof ik.

  • decency

    Hier is het ook lichte paniek als het internet eruit ligt hoor, vaak is het net een telefoon nummer wat je dan weer op wilt zoeken of even wat anders wilt zien

    Soms is het stiekem ook wel lekker… alleen weet ik dan zo snel niet wat ik moet doen tussen de dingetjes door lees ik toch even het nieuws e.d.

  • Annelies

    Op vakantie heb ik de PC helemaal niet gemist

  • Moira

    Oh, ik MOET echt elke dag even mijn mail tjekken, beetje surfen tijdens t ontwaken en voor t slapen gaan. Als ik thuis ben staat de lap dan ook altijd aan.

    Verder regel ik bijna alles via internet, bestel veel via internet en doe zo af en toe een spelletje online. Als mijn internet het niet doet voel ik mij vreselijk zielig en besef ik pas hoeveel ik online ben ;)

    Groet, Moira

  • decency

    Ach dat hadden we vroeger met de tv toch? Alleen laat die het minder snel afweten dan het internet :)