verslaafd ....

  • Paul

    zijn jullie dat, aan je mobieltje ?

    Vrouwen voelen zich ellendig zonder mobiel

    RIJSWIJK - De vrouw ontwikkelt zich sterk in de mobiele communicatie. Sms'en doen zij vaak en meestal blind. Gemiddeld versturen ze 109 sms'jes per maand.

    Dat constateert een groep experts in samenwerking met onderzoeksbureau PanelWizard in een onderzoek onder ruim vijfhonderd jongvolwassenen naar hun sms- en mobiele telefoongebruik in opdracht van Hi.

    Daaruit blijkt verder dat 46 procent van de vrouwen zich „compleet verloren” voelt als het telefoonboek per ongeluk uit de mobiel wordt gewist. Voor 37 procent van de mannen is dit ook een ramp. Zonder mobieltje voelt bijna een kwart van de vrouwen zich „ellendig en eenzaam”, constateerden de onderzoekers, terwijl het ontbreken van een mobieltje slechts bij 11 procent van de mannen effect heeft op hun gemoedstoestand.

    bron : telegraaf.

  • --->zoeff<---

    nee geen last van heb een nokia uit de pre historie

    sms'en doe ik alleen met man lief als er wat is en hij aan het werk is zal zon 5 keer per maand wezen

    verder doe ik met 20 euro beltegoed zeker een half jaar

  • Annelies

    we hebben er wel een

    maar gebruiken het alleen voor als we weg gaan

  • Carina

    Ik gebruik hem als ik pech heb met de auto, één keer voorgekomen. Heel handig dan zo'n ding.

  • Paul

  • purk

    ik voel me in zoverre verloren, dat ik gewoon mijn mobieltje bij me wil hebben, wanneer mijn kinderen zich ergens anders bevinden. Op school bijvoorbeeld.

    Stel dat er 1 ziek wordt, of valt en naar de huisarts moet, wil ik gewoon bereikbaar zijn!

  • purk

    mijn pa heeft overigens ook zo'n ding;)

    van mij gekregen, omdat ie vaak vist in het natuurgebied, en hij tevens en wespenalergie heeft.

    Hij heeft dus altijd zo'n adreline-spuit bij zich, en zal met spoed 112 moeten bellen.

    Verder staat ie altijd uit.

    Maar nu heeft mijn ma hem ondekt!

    en heeft sms uitgevonden!

    het blijft dan wel bij 1, want das zonde voor hun beltegoed ;)

  • Sandy

    Mijn mobiel is gister gejat. En het maakt behoorlijk gehandicapt ja…in mijn geval gesandycapt:-(

    Ik wil mijn mobieltje terug…………..

  • Beheerder

    Ik heb hem bij me meer om bereikbaar te zijn voor mijn gezin. Ga ik stappen dan blijft hij 9 van de 10 keer thuis.

    Soms zie ik hem een tijdje niet omdat hij ergens op de bodem van mijn tas ligt en pas als hij gaat piepen omdat die opgeladen moet worden komt hij te voorschijn.

    Bij mijn man dito. Hij heeft hem bij zich meer voor zijn baan bij de VP

    Onze dochter gaat er mee naar bed en staat ermee op omdat ze hem ook als wekker gebruikt. En heeft hem 24 uur perdag bij zich bang dat ze een gesprek zal missen.

  • decency

    Ik gebruik mijn mobiel nooit, vergeet hem vaak als ik weg ga. Ik neem hem wel mee als ik ‘s avonds de hond ga uitlaten, dus echt voor noodgevallen. Ze willen mij wel eens zo’n abbonnement aansmeren, ze zullen van mij niet rijk worden, 10 euro in het jaar verplicht opbellen. Als ik iemand op een 06 nummer moet bellen dan pak ik wel de mobiel, sms doe ik vaak via sms city en dan op happy our dan is het sms-je nog gratis ook. M'n dochter loopt de hele dag met dat ding in haar hand, de jongens hebben er ook wel eentje, de een gebuikt hem voor het spelletje en de ander vergeet hem altijd mee te nemen.Ik vind het ook wel eens lekker om niet bereikbaar te zijn. Geeft mij een gevoel van vrijheid.