mag je ook.............

  • Moos

    op zondag effe moe zijn. . alles de boel de boel de boel laten..

  • Tries

    Tis niet voor niks off een rustdag ;)

    Dus ja het mag

    gr Tries

  • Moira

    Ja hoor ! Ik heb gruwelijk uitgeslapen en zit nu te ontwaken. Wel wat dingetjes in de planning, maar ik doe alles heerlijk rustig aan.

    Groet, Moira

  • Alie

    Ja als het kan, ben je in het gelukzalige bezit van man en kinderen zal het niet altijd meevallen, maar je vraagt of het mag, wie dwingt je dan?

  • Moos

    Nou, dan blijf ik lekker in mijn kloffie zitten! Geen man en geen kinderen, alleen een hele dikke zware kat. Soms kun je je zo schuldig voelen, althans IK.

  • Alie

    Moos gewoon doen,

    de regering is hier in Nederland hoofdzakelijk Christelijk ingesteld,

    en bij de christenen ben je verplicht om zondag een rustdag te nemen,

    dus je doet wat de staat van verwacht wat wil je nog meer ;-)

    in deze tijd verbaas ik me toch steeds meer waarom de mensen de werkdruk, de vriendendruk en de familiedruk en de schoonmaak en koopgedrag niet een beetje minder serieus gaan nemen,

    druk druk druk,

    ja je doet het voor een groot gedeelte toch zelf,

    zelf maak ik me er ook schuldig aan,

    maar t kan wel eens wat minder, veel rust vandaag!

  • Beheerder

    Niet alleen op zondag mag je dat hoor. Dat kan als je tijd heb ook een willekeurige dag gedurende de week zijn.

  • Beheerder

    Ik duik over 5 minuten mijn bed in. Heb vroege dienst gehad en moest om 04.15 op. Om de rest van de dag te halen ga ik nu nog een paar uurtjes slapen want een vroege dienst en met een man die nachtdienst gedraait heeft slaap ik nooit goed en ben ik een paar keer wakker om te kijken of het al tijd is om op te staan

  • serine

    ja hoor …doe ik bijna iedere zondag…

    papa krijgt de twee kleintjes…

    ik neem de hond en de twee grotere kids mee…

    en de oudste kiest daar tussen ..of gaat voetballen…

    ik ga dan meestal zon 2 uur rijden van huis….heeeeeeeeeerlijk…