deadlines...

  • Moira

    Zoals jullie misschien wel weten ben ik vreselijk aan de klus in mijn nieuwe stek.

    Op 9 en 10 juni wordt door het hele huisje laminaat gelegd en dat is gelijk onze verfdeadline. De eerste 2 weken bezig geweest met de allerschattigste behangetjes eraf te halen, van die hele mooie bloempjes, schrootjes (! ) van de muur getrokken, 300.000 ( of meer ) gatjes in de muren te vullen, alle spinnen & hun webjes te verwijderen, tussen de verwarmingen leek wel 30 jaar stof te zitten, de trap toonbaar proberen te maken, en nu mogen we eindelijk gaan verven. Er zijn al wat kozijnen geverfd en vandaag ga ik dan eindelijk de muren latexen ! Maar…het huis lijkt wel te groeien. Stond ik gister nog op met de gedachte: dat gaan we wel redden, vandaag denk ik: dat gaan we niet redden.

    De eerste planning ( in mijn hoofd, ik ben een planner ) hebben we natuurlijk niet gehaald. Heb een plan in mijn hoofd, wat we af moeten hebben voor maandag. Zaterdag komt er hulp, dus hoop dan een flinke slag te slaan. Oh ja: tussen het klussen door moet er natuurlijk ook nog gewerkt worden…

    Goed, ik ga aan de slag, om mijn planning te halen !

    Groet, Moira

  • Alie

    Suc 6 he, ja soms lijkt het eindeloos te gaan duren, maar op een dag ben je bezig en heb je de laatste verfstreek gemaakt

    en kijk je terug met veel tevredenheid,

    en zit je lekker rond te kijken naar jullie eigen geverfde huisje, met je glanzende laminaat, als je het een ander laat doen krijg je nooit zoveel voldoening!

  • Moira

    Het lijkt er stiekem op, dat deze deadline wel gehaald gaat worden ;)

    Ipv van somber en donker met vreselijke behangetjes, lijkt ons stekkie langzaam uit te groeien tot een wit paleisje.

    Vandaag wordt een muurtje gestuct, zijn we ook van dat granolleke af…

    Groet, Moira

  • Alie

    Dat doen jullie goed, ja je ziet het steeds vaker witte muren, maar later zet je er toch een kleurtje tegenaan, hihi, maar goed wit is fris, suc 6 met deadline. gr.

  • Moira

    En…

    Nu is de verf op ! Vervelend dat onze grote vriend Gamma morgen gesloten is, dus er een verplichte dag van flink uitslapen aankomt :) Ga ik morgen mijn schuur maar eens uitmesten en alvast wat boeken in dozen doen enzo.

    Vandaag een flinke slag geslagen en zelfs voor op schema, hoe is t mogelijk ;)

    Groet, Moira

  • Alie

    Zo zie je , wanhopen kan altijd nog, suc 6 met je schuur, groetjes en een fijne zondag.

  • Beheerder

    Hoe ver ben je nu?

    Wat je kan doen is een notitie maken van wat er allemaal gedan moet worden en dat afstrepen. Zo plannen wij onze klusjes.

  • Moira

    Op de helft wat verven betreft ;), ga vanavond nog een paar uurtjes aan de klus en dan vanaf donderdag t/m zondag weer. Volgende week maandag moet het verven af zijn, dan wordt door het hele huis laminaat gelegd en daarop wil ik geen verfspatters ;) Dan een paar dagen rust en dan verhuist degene waar ik mee ga samenwonen en dan verhuis ik 2 weken later echt. Zodra het laminaat ligt kan ik al wel een boel zooi overdoen, maar de grote dingen gaan op 1 dag over.

    Groet, Moira