teleurgesteld

  • purk

    Ik kan best een hoop hebben, ben heel flexibel.

    Zit al maanden in een verbouwing, blijf positief. Ga gewoon door met alles, blijf gezellig voor mijn gezin, ook al heb je 1.5 week gen WC, en moet je allen poepen op een emmer, die ma weer mag legen, kan allemaal.

    Ik verzorg alle beesten van de buuf, die graag op vakantie gaan! dat houdt in, 4 honden, aantal x op een dag uitlaten, poep uit de garage scheppen, zeik opruimen (honden hebben geen fatsoen) paarden uitmesten, voeren ed.

    Zelfde buuf loodst altijd haar zeikerig DNA hier in de tuin, zelfs als ik midden in een verbouwing zit, alles kan.

    Ook sjezen we regelmatig sávonds even langs bij de buren, omdat de PC is gecrached. Maakt niet uit, ben je buren voor.

    Buuf werd ineens ziek, maakt niet uit hoor, breng je DNA maar hierheen, meeeten prima, stop ze ook nog in bad, gewassen en gehesen in pyjama krijgt vader ze sávonds weer retour, zodat ie naar dagelijks het ziekenhuis kan, om zijn vrouw te bezoeken. Gelukkig gaat het nu weer goed mmet buuf.

    Maar andersom, vraag je 1x wat aan buurman, maak je een afspraak dat desbetreffende, tegen betaling per uur!, helpt met het plaatsen van onze keuken die as zaterdag geleverd gaat worden.

    Die datum staat al 3 maanden op de planning! 3 maanden geleden moesten we ons vooral geen zorgen maken, want tuurlijk helpt onze bouuwvakbuurman ons met de keuken! we helpen elkaar toch? gaan zelfs gezamelijk naar eurodisney, ouddorp! vriendendienst is het eigenlijk, (helemaal als je er geld voor krijgt)

    en dan is het zover, en komt dezelfde buuf, die zeker 5 uur per week haar kroos bij mij deponeerd, diezelfde buuf waar WIJ altijd voor klaar staan, vooral in ziekte, diezelfde buuf komt doodleuk vertellen dat ze, op de klusdag, liever gaan varen!!!!

    en dat betekend weer 2 weken (minstends) in de zooi!

    dat kan mij zo kwetsen he!

  • Beheerder

    Ik kan je teleurstelling heel goed begrijpen. Ik zelf zou een gesprek aan gaan en zeggen dat het leven een geven en nemen is en niet een een richtings verkeer.

    Ook zou ik niet meer bereid zijn klaar te staan. Maar dat ben ik.

  • greet

    ik vind je buren echt egoistisch.

    jemig kan ze dan niet een keertje het varen uitstellen.

    ik zou me echt schuldig voelen als ik iets beloof en op het laatste nippertje afzeg.

    groetjes greet

  • nicole

    Wat een waardeloze buren zeg, ik zou het niet in mijn hoofd halen om af te zeggen als er zoiets groots op stapel staat waarvoor er een afspraak staat. Ze moesten zich diep schamen en ze konden mij het dak op, geen burendiensten meer van mijn kant.

  • Swartdam

    Nope ,

    dat zou ik ook doen Heidi , de volgende keer zeggen dat je ging varen ….. sterkte B

  • Moira

    Met dit soort mensen ben ik snel klaar. De ene dienst is een andere waard. Nu hoeft dit niet altijd gelijk op te gaan, maar iets wat je 3 maanden geleden beloofd hebt kan je in mijn ogen niet afzeggen voor een pleziervaartje.

    Zij maken in mijn ogen misbruik van jou. Niet meer klaarstaan voor deze mensen en hun nakomelingen.

    Groet, Moira

  • Moos

    Wat vreselijk hah Purk dat er zulke mensen bestaan.

    Totaal geen fatsoen- en normbesef. Gewoon Ikke, Ikke, Ikke….. Helaas, en dat heb ik zelf ook, zien we graag dat mensen net zo zijn als wijzelf. En dat levert heel vaak een teleurstelling op. Zo ook nu in jou geval. Ik heb je topic nu twee keer gelezen en ik vind het onbegrijpelijk dat mensen dit kunnen doen. Heb je er iets van gezegd?

    Wens je vooralsnog wel sterkte met je verbouwing en de zooi waar je voorlopig nog inzit.

    Moos

  • Paul

    Ik zou ook heel teleurgesteld zijn.

    Hier in de buurt is burenhulp heel normaal, met gesloten portomonee

  • anna.m

    heel herkenbaar Paul ,ook hier is burenhulp heel normaal ,Ook al zien we elkaar bij wijze van spreken nooit.en altijd met gesloten portemonnee .

    i

  • Carina

    Wat Moira zegt ga ik helemaal in mee.

    Kan me voorstellen dat je zwaar teleurgesteld bent Purk, en dat is heel normaal.

    Ik zou ook nog eens vreselijk kwaad zijn!