spinnen....

  • Paul

    Het schijnt dat jullie daar bang voor zijn. ;-)

    Klopt dat ?

    http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/articleview/)/components/actueel/rtlnieuws/2008/05_mei/20/opmerkelijk/0520_1200_brrr_spinnen.xml

  • DE_GEKSTE

    het voor deel van een spin is dat hij de vliegen en muggen vangt

  • Swartdam

    Nee hoor , ben ik niet bang voor wel voor kikkers en die beesten zitten nu net in mijn vijver te brullen , gr Bernadette

  • purk

    ik nie

  • Beheerder

    Nee ben niet bang voor spinne. We vangen ze wel en zetten ze weer buiten.

  • greet

    ik ben er echt als de dood voor.

    ook voor andere insecten ben ik bang kan er echt niks aan doen.

    ik laat mijn huis altijd ontspinnen dus geen webben aan de ramen en onder het balkon.

    groetjes greet

  • Hetty

    niet voor spinnen, ik ben als de dood voor kikkers en padden brrrrrrr

  • nicole

    Absoluut niet en ook niet voor kikkers. Heerlijk als ze zomers 's nachts aan het kwaken zijn in de sloot voor mijn huis, zo rustgevend

  • Moos

    Ik ben er als de dood voor. Sterker nog, ik bel mijn moeder als er eentje in mijn huis zit. Nu zit ik twee hoog en heb ze nog niet gehad sinds ik hier woon, ik klop het bij deze gelijk maar ff af

    Moos

  • Moira

    Nee hoor. Ik ben niet bang voor spinnen. Heb al heel wat ‘kareltjes’ ( ze krijgen nog een naampje ook, hoewel ze wel allemaal Karel heten ) gezien in mijn nieuwe huis en een aantal de deur gewezen, als ze huur gaan betalen mogen ze weer binnenkomen ;). Heb wel hun webjes verwijderd, maar die bouwen ze ws snel weer op.

    Oke….ik zou niet graag naast een vogelspin ofzo in bed liggen.

    Waar ik wél voor opsta is wespen. Brrrr wat een griezels zijn dat ! Zelfs het doodmeppen vind ik vreselijk eng. En aangezien ik poezels heb die graag al wat vliegt vangen, moet ik wel eens de dappere uithangen.

    En oorwurmen vind ik ook vreselijk !

    Verder mag al t gespuis blijven wat mij betreft.

    Groet, Moira