opstaan....

  • Paul

    Bij welke groep hoor jij ?

    Ik hoor bij de langzame starters. :-)

    http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/articleview/)/components/actueel/rtlnieuws/2008/05_mei/20/opmerkelijk/0520_0730_Nederlander_staan_op_8_uur.xml

  • Emru

    5.15 uur, gelijk gaat de wasmachine aan en ik loop naar de keuken om koffie te zetten en brood te smeren, dan krant lezen en even later begint mijn dag al, ben een echt ochtendmens en dit ritme al zo lang gewent, toch kan ik ook heerlijk uitslapen in het weekend hoor.

  • Beheerder

    Ik kan zowel vroeg opstaan als lang blijven slapen.

    Ik heb alleen bij beiden het eerste half uurtje helemaal voor mij nodig om goed wakker te worden zonder vragen of wat dan ook aan mijn hoofd.

  • greet

    ik kan moeilijk opstaan en kom langzaam op gang.

    maar als het echt moet ben ik paraat.

    groetjes greet

  • Moira

    Als ik moet sta ik snel op. Máár op mijn vrije dagen kan ik héél lang blijven liggen. Slapen is niet voor niets mijn hobby. Wel moet ik lekker lang onder de douche ontwaken, geen gezeur aan mijn kop gedurende het eerste uur van de dag en minimaal 2 bakjes koffie voor ik enigszins aanspreekbaar ben. Ben geen pyjamamens, dus uit bed en douchen aankleden en dan met een bakkie koffie bijkomen van al deze acties !

    Groet, Moira

  • nicole

    Geen probleem met opstaan, welke tijd dan ook en een ochtendhumeur ken ik ook al niet. Normale tijd dat ik opsta is 'zomers heel vroeg, tussen 4 en 6 en in de winter een paar uurtjes later

  • Moira

    Pfoe tussen 4 en 6. Ik moet er echt niet aan denken. De dag is dan echt nog niet begonnen in mijn huis.

    Op werkdagen sta ik om 7 uur op en das echt vroeg genoeg !

    Groet, Moira

  • nicole

    Heerlijk 's zomers als het echt mooi weer is, dan is de ochtend zo mooi. Tijd genoeg om dan wat in huis te doen en te genieten van de rest van de mooie warme dag en je niet in het zweet te hoeven werken op de tijden dat ik eigenlijk in de tuin zou kunnen genieten. Je begrijpt het al, ik werk niet :D

  • Kaat

    In de zomer vroeg en in de winter slaap ik graag uit :D

  • Beheerder

    Volgens mij wilt iedereen dat wel omdat het s'winters zo koud is en je bedje lekker warm