wil iemand

  • --->zoeff<---

    weten hoe het met me is ..

    in me blog staat een update

    http://zoeff72.hyves.nl/

  • Marie

    Zoeff. Heel veel sterkte voor de toekomst. En hou je taai meid.

    Groetjes Marie

  • jopie

    Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd,ook voor je gezinnetje.

    Groetjes joke

  • SPARTAAN

    Nee hoef ik niet te weten……..

  • nicole

    He meid, wat een naar bericht. Hou je taai en ik zal voor je duimen. Heel veel sterkte

  • SPARTAAN

    O dat wist ik niet dan neem ik bij deze mijn woorden terug en wens je ook sterkte met wat er ook aan de hand is………

  • --->zoeff<---

    oke spartaan korte uitleg vorigjaar borstkanker gekregen daarna geamputeerd en okselklier toilet nu bezig met reconstruktie

    sins vandaag weet ik dat het ervelijk is en 60% kans op terug komst en kans op eierstok kanker

    het houd in dat mijn andere borst ook geamputeerd miet worden en mijn eierstokken verwijderd en dat allemaal op de leeftijd van 35 jaar

    dus bij deze denk even na of kijk even na voor je wat plaatst

    en idd ik en de zelfde als op het seksualiteiten pikbord

  • SPARTAAN

    Jezus……………sterkte meid soms vraag ik me eigenlijk af of er nog wel rechtvaardigheid is in het leven. Zoveel ellende als dat ik/je/we voorbij zien en horen komen de laatste tijd……..en ik geloof dat iedereen geconfronteerd word vroeg of laat met deze bizarre ziekte.

    Nogmaals sterkte en sorry van mijn eerste antwoord maar dacht eerlijk gezegt dat het om ongein ging van jouw kant maar dat is dus allerminst het geval :(

  • --->zoeff<---

    oke dan je ecuus is aanvaard .. als ik iest met humor bedoel dan zet ik er altijd een mylie bij

  • Frans Rutten

    Wat erg allemaal meis! Dat je hier toch nu ook weer helemaal doorheen moet:(

    Sterkte voor jou en je gezin!!!!!!!!