werkkleding....

  • Paul

    dit leid wel erg af, denk ik.

    hoe gaan jullie naar je werk ?

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3990148/_Werkjurk_vaak_te_sexy__.html

  • Petr@

    De “werkkleding” op de getoonde foto vind ik wel oké voor op een tippelzone, in de bar van e.o.a. sleazy gelegenheid etc.

    Maar voor een normale en fatsoenlijke baan: NEE.

  • Beheerder

    Ik draag een uniform

    Rok of broek

    blouse

    gilet

    sjaal

    nijlons en pumps

  • Sandy

    Prachtig jurkje, als je jong mooi en slank bent zal dit zeker niet misstaan. Kom je vast niet op een tippelzone tegen……

    Maar niet om in te werken. Denk ook dat ze bedoelen dat mensen met te korte rokken en broeken op het werk komen, topjes die borsten en buik laten zien…en nee dat kan niet. Ik stoor mij al aan jonge meiden die halfnaakt naar school gaan. Je werk, school is toch net ff wat anders als een romantisch etentje, gave party of discotheek.

    San

  • Sandy

    Meisje op de foto heeft haar borsten tever opgepompt…kleiner cupje erin zou een stuk minder ordinair zijn……….

    ………………maar het blijft een prachtig jurkje

  • Hetty

    mooi! aleen een andere beha zou het een heel ander jurkje maken.

    overigens vind ik te casual meestal storender dan te sexy (korte broeken, sandalen e.d.)

  • nicole

    Bloedmooie jurk, alleen van boven een paar maatjes te klein en zeker niet geschikt om in naar kantoor of de winkel of wat dan ook waar je werkt te gaan.

    Leuk voor een spannende date of een sjieke avond uit maar werken hierin? Dacht het niet :)