paul dit is toch geen 1-aprilgrap?

  • SPARTAAN

    Ik heb 2 geweldige vrouwen thuis waar ik alles voor doet……….

  • Swartdam

    Zou het niveau weer op volwassen mensen teruggebracht kunnen worden , hier is dit bord niet voor bedoeld .

    Voor borden die hier beter voor geschikt zijn verwijs ik graag naar de index van startpagina , vriendelijke groet moderator

  • Swartdam

    Zou het niveau weer op volwassen mensen teruggebracht kunnen worden , hier is dit bord niet voor bedoeld .

    Voor borden die hier beter voor geschikt zijn verwijs ik graag naar de index van startpagina , vriendelijke groet moderator

  • SPARTAAN

    Pffffffff FC zwaar op de hand……………….kolere de wereld pleurt van ellende haast uit elkaar dus loop niet zo te zeiken zeg een beetje humor in een toch al verziekte maatschappij zou een mens juist goed moeten doen.

  • Swartdam

    Zou het niveau weer op volwassen mensen teruggebracht kunnen worden , hier is dit bord niet voor bedoeld .

    Voor borden die hier beter voor geschikt zijn verwijs ik graag naar de index van startpagina , vriendelijke groet moderator

  • SPARTAAN

    Pffffffff FC zwaar op de hand……………….kolere de wereld pleurt van ellende haast uit elkaar dus loop niet zo te zeiken zeg een beetje humor in een toch al verziekte maatschappij zou een mens juist goed moeten doen.

    Eerlijk gezegd weet ik niet wat de lol van herhalingen is……………….maargoed ook op tv worden we daar mee doodgegooid……..

  • ~Janneke~

    Weet je… sommige voetbalsupporters zijn nu eenmaal niet zo bijster slim… die hebben herhaling nodig en snappen dan vervolgens nog steeds niet hoe ze zich normaal moeten gedragen.

  • nicole

    doet???????????????????????