Nieuwswaarde.....

  • Paul

    Ik vraag me af, wat dit voor nieuwswaarde heeft.

    Wat vinden jullie van zo`n artikel ?

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/3783919/_opMerkeLijk_decollete__.html

  • Carina

    Nieuwswaarde is 0.0. Het slaat nergens op.

    Wel is het tegenwoordig zo dat heel veel vrouwen met een laag decolleté schijnen te willen lopen :S

    Bij Angela Merkel past dit totaal niet. Vind ik dan hè.

  • Annelies

    Ik vind het enorm storend

    Zeker voor een politica

    Het gaat toch om de inhoud???

  • Douce

    Daar ging het de Telegraaf ook om Annelies, d.w.z. de inhoud van haar blouse…:D

    Douce*D

  • Douce

    Dit is nu net één van de redenen dat ik de Telegraaf een prutkrant vind.

    Douce*D

  • Desiree2

    hihi nieuwswaarde heeft het naar mijn smaak niet maar ik vind dit wel leuk om even gezien te hebben dankzij jou, normaal ziet deze mevrouw er zeeeeeeeeeeeeeeer degelijk uit, bijna ouderwets te noemen, zo zie je maar weer dat er ook achter haar ïets"anders schuilt ;-)

  • viviane

    Ik vind dit geen nieuwswaarde. Waar die al die journalisten zich met bezig houden

    Nu als ik die dame was en een hoogstaande functie had zou ik me niet zo kleden maar dat is een persoonlijke keuze. Maar als je de pakjes zie van onze ministers hoe zij zich kleden kostuum bijna een maat te klein. Das scheef enz….

    Dat komt ook niet profesioneel over. En onze prins Laurent met zijn colbert dicht geknoopt waar de vest rond de buik rond staat van “misschien een maatje te klein”

    Die boekjes als story en prive met hun genieptige kiekjes en uitlatingen van de bekende nederlander of bekende belg vind ik ook storend

    Het breng mensen in diskrediet met misschien onwaarheden te vertellen of halve waarheden ten koste van die mensen

    Staan zij er niet bij stil dat deze mensen kinderen, man en vrouw hebben en ook die relatie kunnen ontwrichten

    Onlangs op een Belgisch boekje de uitlatingen van onze vriend Borsato in Zuid Afrika

    Prettig dat je dat als vrouw moet lezen dat voedt toch de onzekerheid in hun relatie

    Erg alles uit geldgewin en sensatie daar draait het en zo is dat met die nieuwswaarde van jullie krant

    BAH!!!!!!

    Viviane

  • Moira

    Oke, misschien een iets te laag decollete, maar geef toe: dit jurkje staat haar beter dan dat stijverige jasje ;) Haar haar lijkt ook beter te zitten…

    Groet, Moira

  • Paul

    Ik zeg ook niet dat het niet mooi is. ;-)

  • Annelies

    .) gekkerd