waarom moet gereedschap voor vrouwen roze zijn?

  • Sandy

    Ik hou van roze, en ik haat barbie. Die fucking roze miss perfect heeft ALLES!!!!!

    Dus doe ik mijn best, om miss perfect barbie te zijn. Ja erg he……..ik doe er veel voor, voor haar leven, haar voorkomen, haar zijn.

    Kan iemand mij even vertellen waar deze topic over gaat:S

    Ik heb trouwens maat 32 van kleding, maar wel even supergoed verdeeld. ;-)

    San:D

  • Sandy

    Ik haat barbie. Die trut heeft echt alles wat haar hartje begeert is bloedje mooi, krijgt nooit rimpels, en ze blijft maar vriendelijk lachen met haar perfecte figuurtje wat niet haalbaar is….

    Verder hou ik van roze. Het zal weer schreeuwend duur zijn (kan de link niet openenen) ik ben ook erg klein en tenger, maar klussen kan ik best. Heel goed zelfs, en bij mijn kleine postuur roze gereedschap, tetwijl ik laminaat aan het leggen ben?? Jah…zie ik best zitten, vind het ook wel bij mij passen eigenlijk:D

    San

  • Sandy

    De meeste echte lesbo:?:?:?

    Mijn lesbische vriendinnen zijn geen potten in tuinpak met stekels hoor. Zijn mooie tengere vrouwen…

    beetje belachelijke opmerking dit:?:?:?

  • Sandy

    Dacht al dat het aan mij lag:?:?:?

    Maar jij las het dus ook;-)

  • Sandy

    Ja en alle homo's zijn ietjes, en aan de buitenkant kun je zien wei er HIV besmet is….

    schiet mij ook maar lek met een roze klapper:?:?

  • Sandy

    Die roze driehoek is oud nieuws. Jou ouderwetse vooroordelende uitspraken. Daar gaat het over!

  • Plankie

    Geschiedenis is niet ouderwets….t herhaalt telkens.

    Lees http://nl.wikipedia.org/wiki/Butch_en_femme

    Volgens mij heb je wel butch kenmerken ;-((((

  • Petr@

    OMG ……. wat zeg jij nu :?

  • Poison Ivy

    wat hoop blabla staat er toch op dat wikipedia, ik ga maar niet eens zoeken naar de historische achtergrond van ‘vrouwen met de broek aan’, en ‘mannen onder de duim’ in heteroseksuele relaties.

    Hokjesgeest is zooooooooo bekrompen.

    En Sandy een Butch??????? Whahahahahahaha! :D

    Misscien moet je niet zo snel mensen willen rangschikken ;-)

  • Poison Ivy

    Jij bent een veel te leuk poppetje om op te schieten :D

    Ben je bi? Je bent zo lekker klein ;-)