Witte Pasen?

  • Carina

    Ben ik nou gek of is de natuur heel erg van slag, 70 % kans op een witte Pasen!

    In gedachten had ik mijn winterjas al opgeborgen en nu gaan we - al is het maar kort gelukkig, kan ook niet anders natuurlijk - de winter weer in!

    Weet niet hoe het met jullie is maar ik heb hier helemaal geen zin meer in…:(

  • Alie

    Nee hoor vroeger al heel wat koude pasen gehad,

    wij kregen namelijk nieuwe kleding met pasen,

    de kachel ging uit, grote schoonmaak,

    en de nieuwe zomerkleding en de bijpassende witte kniekouzen maakten dat het heel koud was,

    t is nog maar maart ,meestal is pasen in April, en maart roert zijn staart en aprilletje zoet draagt ook nog wel eens witte hoed,

    zijn uitspraken van zo'n 50 jaar geleden! Dus het is heel normaal!

    O ja mijn echte warme jas heb ik ook weer beneden hangen die was al opgeruimd!

  • Bianca

    Hihihihihihi, dan ben ik een bofferd: aankomend weekend stijgt de temperaturen boven de 30 graden.

    Enne omdat hier de orthodoxe kerk voor het zeggen heeft wordt het paasfeest eind volgende maand gevierd. Dus vier ik het gewoon twee keer.

  • rina

    Kan me nog herinneren, ergens in ‘82-’83 zal het geweest zijn, dat we met de kinderen paaseieren gingen zoeken in…..jawel…. de sneeuw :)

  • poppedijn

    Ik vind het juist leuk! FF anders als dat ;normale;

    Het is immers nog Winter! En de Zomer duurt al zo lang en is al zo heet!

    Ik heb al mijn Zomer kleding nog in de kast hoor.Echt wel.Velen halen ze nl na 1 zonnetje al uit de kast he.

  • Paul

    ach, kleren heb je in een warme zomer eigenlijk helemaal niet nodig. :-)

  • poppedijn

    Paul Ja mannen dus niet he,die kunnen lekker in hun blote buik lopen!!!

  • Carina

    Uhm……. morgen begint officieel de lente hoor…….

    En wie zegt dat het een hete zomer wordt?

    Bianca, jij bent een echte bofkont :)

  • Paul

    Ik weet zeker dat vrouwen dat ook kunnen ;-)

  • Carina

    :D