vrouw-en milieuvriendelijk ongesteld

  • --->zoeff<---

    dan doe ik nog liever een katoenen theedoek tussen me benen zo als vroeger dan dta ik zon veredeld vingerhoedje in me muts douw ..

  • Treasa

    Hier nog eentje.

    Ga echt niet met van die dingen knoeien…

    Ut zal wel zo zijn van onbekend en onbemind.

    Maar daar kan ik in dit geval goed mee leven…

    Heb er allemaal bloederige visioenen bij…

  • Desiree

    Ik gebruik al jaren de Mooncup. Bevalt ontzettend goed. Het is even een handigheidje dat je in de vingers moet krijgen, maar het is beslist geen bloederige kliederboel. Ik zou eigenlijk eens moeten uitrekenen wat mijn Mooncup mij al aan kosten voor tampons en maandverband heeft bespaard, in al die jaren is dat volgens mij al een heleboel. Om nog maar te zwijgen van de kilo's afval die ik NIET heb bijgedragen aan de afvalberg. Een absolute aanrader.

  • ellen66

    heb al jaren (7 jaar) de keeper. Na de geboorte van mijn eerste kind gingen tampons (ook die supergrote) lekken. Maandverband vond ik supervervelend en ik ging dus op het internet kijken of er niet iets anders was. In het begin wel last van lekken, tot ik ontdekte dat je het ding na het inbrengen terug naar beneden moest trekken om een vaccuum te krijgen (tja hij lijkt ook op een mini-ontstopper….). Sindsdien geen last meer van lekken. 2 x per dag legen, omspoelen en terug in brengen. Het is inderdaad een handigheid, en een fonteintje in de wc is ideaal.

    Zou nooit meer teruggaan naar tampons.

  • Ineke

    Ik gebruik zelf de softcup. In principe zou je die weg moeten gooien iedere keer, maar je kunt hem gewoon schoonmaken en hergebruiken. Ik doe het al jaren en het werkt prima!