Hysterisch gedoe

  • melissa

    Heeft het moderatorteam echt niets nuttigers te doen dan allerlei onzin spuien?

    Fotoos die iemand op internet zet zijn echt niet langer prive hoor, want dan moet je ze niet op internet zetten. Maar goed, jullie pakken me toch waar jullie me pakken kunnen is het niet?

  • vrouwen.pagina.nl

    Wij hadden en hebben over het algemeen vaak wel wat beters te doen dan juffrouw van een kleuterklasje te spelen . Het is ongepast , uitdagend en zwaar beledigend , tegen alle privacy regels in wat jij nu weer gedaan hebt . Al staan de foto,s op internet dan nog heb jij het recht niet om haar op dit bord belachelijk te maken . Want dit was en is je enigste doelstelling en dit niet voor de eerste keer .

    Je laatste zin : Maar goed jullie pakken me toch , laat me volledig koud daarmee gooi je weer de verantwoording op andere en kijk je niet wat jezelf voor een aandeel erin hebt . Zoals gewoonlijk . Moderatieteam

  • melissa

    Het is ENIGE en ik vroeg alleen maar waar ze gebleven was, en dat belachelijk maken daar was ze zelf heel goed in, want zulke fotoos gooi je niet op internet!

  • melissa

    Jullie doen erg hysterisch en proberen een zeer eenzijdig en negatief beeld van mij te scheppen door dingen te roepen en conclusies te trekken die nergens op gebaseerd zijn, alleen op jullie suggestieve mening!

  • purk

    de enige die zich keer op keer belachelijk maakt ben jijzelf!

    Maar dat heb je echt niet door he?

    soort biels-visie.

    Ik snap werkelijkwaar niet wat je op al die prikborden doet!

    Je zegt zelf, ik hou niet van vrouwendingen, wat doe je dan op vrouwen?

    op ouders idemdito?

    het is echt het gallen en het rellen.

    Als ik ergens uitgekotst zou zijn, zou ik de eer aanmijzelf houden en weg blijven.