en dit is dan Nederland......

  • Alie

    maar het poesje heeft geluk gehad!
  • purk

    volgens mij vond jij het ook niet leuk met je hyves op het prikbord te komen

  • Alie

    http://i23.photobucket.com/albums/b378/plaatjesrages/Geluks%20Hangers/Katten/i49117883_39989_6.gif

  • melissa

    Dat werd niet weggehaald door de mods! Die Chantal loopt zelf te koop met haar metamorfose, en anders weten mensen misschien niet wie ik bedoelde.

  • melissa

    Kijk en nu wordt het opeens als beledigend ervaren terwijl er wel constant info en allerlei hints geplaatst mogen worden van mensen die er echt niet om vragen om bekend te worden op internet of hun identiteit willen prijsgeven!

  • melissa

    Kijk ik heb mijn hyves wel op slot moeten zetten sinds jij het nodig vond om mijn link aan iedereen via het prikbord door te geven! En dat noemde zich dan een vriend. Omdat er mensen waren die mij vertelden je moet die Purk niet vertrouwen heb ik je eraf gegooid en dan gaat iemand je nog even lekker lopen natrappen ook!

  • purk

    een consuminderaar heeft toch geen hyves?

  • purk

    je liegt echt alles aan elkaar vast he?

    gewoon grappig!

    Je hebt mij er pas af gegooid toen ik je bekend maakte.

    en “vrienden die jou vertelde purk is niet te vertrouwen”

    ten 1e zeg je altijd dat je geen vrienden hebt,

    ten tweede ken ik werkelijk niemand di jij kent

  • vrouwen.pagina.nl

    Ga je nu virtueel schieten op een ander Melissa ??????

    Is dat het !!!!!

    Word jij ter verantwoording geroepen op jou gedrag . Wat niet klopte en tegen alle regels van de wet op de privacy is . Dat is JOU verantwoording Melissa . Dus haal geen andere zaken erbij die op andere prikborden al genoeg schade aangebracht hebben . Zo dit moet ik kwijt , groetjes Bernadette

  • melissa

    Zonder die mods is het hier een stuk gezelliger……